Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
- Citește termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele
- Completează și trimite la contact@robotools.ro formularul de retur și aștepta sa fii contactat de colegii noștri
- Dacă ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur te rugăm să trimiți produsele prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, fără ramburs, la adresa indicată de colegii noștri în răspuns.
- Notează pe scrisoarea de transport (AWB) numărul cererii de retur iar apoi trimite-ne numărul de AWB cu care ai trimis produsele. Coletele care nu au trecut pe AWB numărul cererii de retur, cele de care nu am fost înștiințați că au fost trimise și cele cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fi recepționate!
- După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat/ă privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri
Termeni și condiții
Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Costul transportului este în sarcina clientului, iar în caz de retur taxa de transport achitată la livrare nu se restituie. Având în vedere prevederile legii 249/2015 actualizată, pentru îndeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returnează doar în ambalajul original.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat;
Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. robotools.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă). Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.
Excepții:
Excepțiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
- Licențe software (din această categorie fac parte și produsele ce dețin sisteme preinstalate)
- CD-uri desigilate
DE REȚINUT!
În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garanție lipsa, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).
Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură.
Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la Fan Courier în prezenta curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizică pe persoana juridică se poate solicita în termen de maxim 48 h de la intrarea în posesie a produselor. Termenul de soluționare este de până la 30 zile lucrătoare. Se pot modifica doar facturile care au fost achitate dintr-un cont bancar al unei persoane juridice.
Daca ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuării contravalorii următoarelor produse acumulatori, baterii, încărcătoare, etc., acestea se pot returna doar sigilate.
Nu se va acceptă returul produselor care au conturi/parole active setate de către client.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Pentru orice sesizări și reclamații vă rugam să ne trimiteți email la contact@robotools.ro.